ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

11 ماهگیت مبارک عزیزم ...

1395/8/18 2:06
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر نازم 11 ماهگیت مبارک محبت

باید بگم که خیلی شیرینی و خیلی شیطونی محبت من و بابا سجاد کلی عاشقتیم ، یعنی واست میمیریم عزیزکم ، من به همچین دختری مینازم بغل

11 ماه از زمینی شدنت میگذره و من چقد خوشبختم ، خدایا ممنونم بابت هدیه ی زیبایت آرام

باید بگم کلی چیز میز یاد گرفتی خندونک : دست میزنی ، اگه تلویزیون اهنگی پخش کنه میرقصی و دست میزنی و میخندی ، اگه بهت بگم دست دست کلی دست میزنی و ذوق میکنی ، خیلی فضولی به همه چی دست میکشی ، اجازه نمیدی مامانی بره WC کلی گریه میکنی ، 24 ساعته سرت تو کشوی میز تلویزیونه ، اگه بهت بگم آیلین گاز بگیر ناجور میگیری جوری که میمیرم از درد ، 6 عدد مروارید خوشکل داری که من خیلی دوسشون دارم ( دندون ) ، خیلی لوسی خودتو واسه بابات لوس میکنی ، بابایی هستی نفس من ، دایی رو به خوبی میشناسی و دیگر اعضای خانواده عزیزرو ، همه چیو میکنی تو دهنت و با دندونات میکنیشون ، نمونش موبایل بابایی رو که سوراخ کردی ، عاشق سطل اشغالی آشپزخونه هستی و همش سروتهش میکنی و منم داخلش چیزی نمیریزم ، بیسکویت کاکايویی خیلی دوس داری ، عاشق میوه هستی ، برنج خیلی دوس داری و همینطور سوپ ، میری داخل اتاق درو میبندی و باز میکنی ، همش با سیم جاروبرقی بازی میکنی ، داريم سرت تو لباس شوییه ، تازگی یاد گرفتی وسایلارو پرت کنی و مجسمه هامو شیکوندی ، همش دوس داری با سیم و شارژر بازی کنی ، اگه کرم یا پماد پیدا کنی میکنی دهنت و فرار میکنی ، شبکه پویا دوس داری مخصوصا خدا چه آفریده ، هر بار که بهت بگم عروسکت کو توپت کو زودی واسم میاری ، همش دوس داری با شما توپ بازی کنم ، تازگیا یاد گرفتی عروسکو رو پات بخوابونی و تکون بدی ، وقتی بگم کله بزن سرتو میدی جلو و کله میزنی ، هر بار که بهت میگم بوست کنم صورتتو میدی جلو

کلماتی که میگی خندونک : بابا ، مامان ، دا ( دایی ) ، وقتی رو تاپ میشینی میخونی ( تا تا تاتاتا  ) ، جوجه ، آبه ، خودتو قايم میکنی بعد میگی د ، بیا ، این سیه ( چیه ) ، بوفه ( یعنی بوف ) ، نه نه نه ، نی نی  ، وقتی یکیو میزنی میگی ده ده 

ایشالا هرچی که یادم اومد باز مینویسم محبت دوستت دارم عسلکم محبتمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سیما
20 آبان 95 13:25
فدای این آیلین خانوم بشم که این قدر ناز و خوشگله 11ماهگیت هم مبارک باشه آیلین جون
مامان فاطمه
20 آبان 95 17:07
ای جانم چه فرشته ی نازی داری عزیزم خدا حفظش کنه