ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

عشقم ...

1395/3/29 17:04
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر زیبای من ، مامانی واسه یکی یه دونش بمیره که اینقده نفسه ، دیروز رفتیم خونه مادرجون صغری ( مامان خودم ) ، خاله سمیرا و خاله نسرین و دایی محمد هم بودن ( خاله ها و دایی خودم ) ، هر کدوم از خاله ها به نحوی نازت میدادن ، بچه هاشونم که نگو و نپرس ، عاشقتن ، بغلت میگیرن و بوست میدن ، میدونی چیه مامانی من نوه اولی خانواده مامانی هستم و جز من کسی ازدواج نکرده و سنشونم کمه ، اینجوریاس که همه دوست دارن و واست میمیرن محبتبوسبغلمحبت

 

اینجا هم بغل خاله سمیرا هستی محبت

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)