ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

ناناز من ...

1395/3/26 12:16
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

اووووووخی مامانی جووووووووووووووووووووووووون بغل

عاشقتم که گردو قلمبه من خندونکمحبت

دخملی اینجا 4 ماهشه بوس ماشالا محبتتشویق

 

پسندها (3)

نظرات (5)

ظروف چيني
26 خرداد 95 14:28
خيلي جالب و خوب بود مطالب بسيار مفيدي داريد در سايت
آتليه عکاسي
26 خرداد 95 14:50
خيلي مطالب خوبي در سايتتان قرار مي دهيد يک دنيا نشکر
محجوب بانو
27 خرداد 95 0:42
ووووووووووووووووووی چه نازززززززززززززززززززززززه ماشالله ماشالله راستی خانومی یه نکته: این قالبی که روی وبتون گذاشتید (وکلا قالب های تک اسکین)یه مشکل خیلی خیلی بزرگ داره... واونم اینه که وقتی از قالباشون استفاده میکنی قسمت نظراتت خراب میشه.... من خودم هم دقیقا همین قالب رو استفاده کردم ،ولی نظراتم غیر فعال شد الان برا شما هم همینطور شده و من از قسمت (میپسندم)براتون نظر گذاشتم راستی خیلی خوشحال میشیم پیشمون بیاییدمنتظرییییییییییییییییییییییم
محجوب بانو
27 خرداد 95 0:46
راستی فاطمه زهرا سادات مـــــــــــــــــــآ***2*** روز از دخملی شما بزرگتره
محجوب بانو
27 خرداد 95 0:48
راستی فاطمه جان یه سوال شرمنده ها میشه بگی چجوری اون قلب خوشکل رو گذاشتی توی اسم وبت همون قلب صورتی متحرک... ممنون میشمممممممممممممم یه دنیااااااااااا خیلی خوشتلههههههههههههه