ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

دلتنگی اقامون ...

1393/10/21 21:47
233 بازدید
اشتراک گذاری

 

اس ام اس زندگیم براے من محبت

ساعت : 21:37

 

سجـآد : بخدا دلم خیلـے واست تنگ شده ،

امروز وقتـے ندیدمت انگارے یڪسال واسم گذشت ...

خیلـے سختــــﮧ ڪــﮧ پیشم نیسـے ، خیلـے دوستت دارم عشقم

تمام امروز ڪنارم حست میڪردم تمام زندگـے من

 

پ.ن : عشقم منم دلتنگتم غمگین ولـــے تحمل میڪنم ڪـــﮧ صبح ببینمت بوس

خیلـــــــــــــــــــــــــے دوستت دارم محبتمحبت

 

بمیرم بمیرم واســــﮧ اون قد و بالات بوس

بمیرم بمیرم واســـــﮧ اون چشم گیرات بغل

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

محجوب بانو
27 خرداد 95 0:50
مردم از این همه عشققققققققققققققققق انشالله همیشه پایدار باشه