ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

عسل مامان ...

1394/2/15 21:31
266 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جوجو ناز من بغل

الهی فدات بشم ، این روزا خیلی سخته واسم ، تجربه اول با تغییر های جدید بوس

شبا خوابیدن خیلی واسم سخته ، درد شکم و حال تهوع های شدید سبز

ولی همه رو به جون میخرم خوشکلم محبت

خیلی دوستت دارم ، بابایی هم خیلی دوستت داره عزیزکم بوس

مراقب خودت باش عسلم بغل

بوووووس بوسبوس

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
20 اردیبهشت 94 14:49
سلام عزیزم یادمه آخرین باری که وبت اومدم خواستگاری بود و مراسم صورت برداری که راجع بهش ازت سوال کردم مبارکه عروسی کردی بسلامتی و دل خوش خدا خونواده ی کوچیکتونو حفظ کنه موفقید و خوشبخت از حالا تا ابد ... ---------------------- چه زود خدا نی نی داد بهت مراقبش باش بارداری دوران سختیه سن شمار نی نی جونی رو هم فعال کن اون بالا ببینیم کی میاد بغلت عزیزم
❤ ماماטּ فاطمــﮧ
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی بله درست میگید ... من عاشق بچه هستم و خیلی از خدام ممنونم که ارزومو قبول کرد
پارسا
26 اردیبهشت 94 20:40
سلام به سلامتی مبارک باشه اومدن کوچولوت مواظبش باش
❤ ماماטּ فاطمــﮧ
پاسخ
سلام خوش اومدین ممنون عزیزم