ماماטּ فاطمـــــﮧماماטּ فاطمـــــﮧ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
بابا سجاנبابا سجاנ، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پیـפند ماماטּ פ باباپیـפند ماماטּ פ بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
נخترمـפטּ آيليـטּנخترمـפטּ آيليـטּ، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
פب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماפب فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

♥ فرشتـــﮧ ے ڪـפچولوے ماماטּ פ بـابــا آیلیـטּ ♥

تا حالا شده ...

1393/12/3 22:20
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تا حالا شده دلت برا خودت تنگ بشه ؟!
هر دردت یه آهنگ بشه ...
تا حالا شده یه چیزی ازت کم بشه ؟!
هر چی میخونی تهش غم بشه ...
دلم واسه خودم تنگ شده چقدر صدام بی آهنگ شده ...
زندگیم بی تو بی رنگ شده ...
از وقتی قلب تو سنگ شده ...
منو از این قفس رها کن دوباره اسمم و صدا کن
یه بار تو چشم من نگاه کن ...
خدا فکری به حال ما کن ...
نباشی پیشم دیوونه میشم مث اسپند روی آتیشم ...
از همه دنیا من می خوام تنها !!
سهم من باشی این شده رویا ...
دل من پیش دل تو گیره تو نباشی بی تو میمیره ...
نزار این عاشق دلش بگیره بی تو دلتنگی دلتنگی منو می گیره ...

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی و بابایی دخمل طلا
19 اسفند 93 16:04
ماه دوازدهم آمد ولی ماه دوازدهم نیامد ...‍ اللهم عجل لولیک الفرج